Tanuljon a gyerek!

Fontos, hogy a tanulóvezetőt is megtanítsuk arra, hogy gyakorlatban hogyan kell viselkedni dugóban, ha nem tudunk átmenni a kereszteződésen.

Igen, nekem már zöld volt, amikor ők még mindig ott álldogáltak a kereszteződés közepén.

 0
Tovább

A tahó parkolás győztese

Vajon mire gondolhatott a környezettudatos MOL Limo használó, amikor művészien lerakta a járgányt?

 3
Tovább

Nem akart kerülni a verseny miatt

Nem akart kerülni a Tour de Hongrie verseny miatt a kerékpáros, így a kijelölt pályán tekert végig papucsban. 

Nem kéne hosszútávú következtetést levonni a dologból, de igazából teljesen jól mutatja az átlag kerékpáros hozzáállását a közlekedéshez. Ha az útja arra rövidebb, akkor bármin áthajt.

 0
Tovább

Ismételgesse: nem vagyok gyalogos...

A Nagykörúti pályafelújításnál nem ám csak a friss betonba behajtás divat, hanem a "már pedig én itt átmegyek akkor is" hozzáállás. Az, hogy ez épp a zebra, kit érdekel?

Ez a kabaréjelenet jutott eszembe erről:

 1
Tovább

Tartson jobbra! Bosszankodjunk egy kicsi

Amióta kiszélesítést az M7-es autópályát Székesfehérvától Budapest felé három sávosra, azóta téma állandóan a jobbra tarts. Persze foganatja nincs, azok, akik a középső sávba születtek, soha nem olvastak még el egy ilyen cikket vagy nem néztek meg egy híradást sem arról, hogy lakott területen kívül hogyan is kell használni ezt a magyar autós számár megoldhatatlannak tűnő szituációt.

De azért bosszankodjunk együtt ismét kicsit.

Pár éve kiraktak táblákat, hogy “Tartson jobbra!!”. Ez sem zavarja a kedves autósokat. Ők büszkén mennek a középső sávban. Még akkor is, amikor teljesen üres a pálya, és mehetnének akadálytalanul a külsőben is. De az sokaknak szerintem ciki. Menjenek ott a lúzerek.

Tapasztalatom szerint márka, autó korától független, és még a sofőr nemétől, korától is független, hogy kik használják a középső sávot folyamatosan. Nem lehet kategorizálni, hogy csak a középkorú, öregebb autóval közlekedők használják.

A középső sáv folyamatos használata tehát kor és nem független. Sőt, külföldiek között is van ilyen, bár a szlovák rendszámú Dacia azért nem biztos, hogy szlovák állampolgárt is takar.

Persze vannak, akiket ez annyira zavar, hogy villognak, “büntetnek”. Ez egy felesleges dolog, mivel a középső sávba születettek fel sem fogják, hogy mi a baj?

Persze lehetne azt mondani, hogy miért nem büntetik a rendőrök? Az egyik ok valószínűleg a nagyon macerás lenne. Sokkal egyszerűbb egy felüljáróra felrakni egy kamerát, és sebességet mérni. Ott nem kell megállítani az autóst. Fotó elkészül, bünti kiküld, pénz behajt. Ez mennyivel egyszerűbb, mint szöszölni pár hülyével, és elmagyarázni nekik, hogy mi is a baj. Na meg nem is lenne egyszerű bizonyítani. Több perces videóknak kéne készülni, hogy az autóst utána meg lehessen büntetni.

Na és mi is történne még?

Gizike/Ferike első felindulásában már írná is a Facebook posztot, hogy micsoda felháborító dolog történt vele. Hogy a csúnya jeltelen rendőrautó kamerázta őt. ŐT! ŐT, akinek már 30 éve van jogosítványa, és ismeri a KRESZ-t. Meg miért is kéne neki kihúzódni a külső sávba, amikor 125-tel, biztonságosan vezet, és mennyivel praktikusabb, hogy nem kell neki 5 km-ként sávot váltani. Lenne sok megosztás, felháborodás.

Indíthatna kampányt is a rendőrség, de kb ugyanannyit érne, mint az évente megjelenő erről a problémáról szóló cikkeknek. Úgyhogy marad a bosszankodás a sok idióta miatt.

 20
Tovább

Ezért (is) szeretik sokan a kerékpárosokat

Sajnos pár kerékpáros sokat tesz annak érdekében, hogy a többi közlekedő "szeresse" őket.

A videón látható kerékpáros nem integet a többieknek, hanem középső ujjal beint. Hogy mi volt a gondja, és kivel, azt nem tudom. 

De hogy feltegye a cseresznyét a hab tetejére, természetesen a piroson áthajtva. Jó, tudom. Beinteni, meg  lámpára is figyelni egyszerre elég nehéz dolog. 

 0
Tovább

kotsoghtaxis

blogavatar

Közel két évtizede rovom a budapesti utakat. Szinte naponta látok abszurdnál abszurdabb dolgokat, baleseteket, szabálytalanul parkoló autókat. Hétvégi sofőröket, céges autót a fenekük alá kapó Mucikákat, és hát természetesen a taxisokat. És mivel én is az vagyok, így belülről látom a dolgokat. Természetesen (?) az átlag autósnak én is csak egy köcsög taxis vagyok, aki ül a sárga autójában.

Címkefelhő

budapest (35),lezárás (13),felújítás (9),baleset (7),dugó (5),taxi (5),autópálya (4),parkolás (4),szabálytalan (4),red bull air race (3),videó (3),főpolgármester (3),hiéna (3),szabály (3),kerékpár (3),tarifa (3),nagykörút (3),tábla (3),ferihegyi gyorsforgalmi (3),waze (2),kánikula (2),szabálytalanság (2),paraszt (2),abszurd (2),magasságkorlátozó (2),bkk (2),sávlezárás (2),villamospótlás (2),megkülönböztető jelzés (2),BKK (2),kamion (2),gyalogos (2),liszt ferenc repülőtér (2),ferihegy (2),rendőrség (2),facebook (2),tarlós istván (2),büntetés (2),magyar közút (1),tour de hongrie (1),csalás (1),szentendre (1),káosz (1),autópálya-matrica (1),piros (1),lámpa (1),csepel (1),magyarország (1),kék (1),MOL Limo (1),zebra (1),repülőtér (1),m0 (1),Büntetés Végrehajtás (1),gyalogátkelőhely (1),locsolás (1),villamos (1),sárga figyelmeztető jelzés (1),skoda (1),károly körút (1),jó lesz az úgy (1),leszarom (1),erdogan (1),soros györgy (1),ellenőrzés (1),keleti pályaudvar (1),nav (1),munkanap (1),megállni tilos (1),limuzin (1),munkásember (1),liszt ferenc nemzetközi repülőtér (1),csoda (1),újságíró (1),nyugati szektor (1),M0 (1),ferihegyi gyorsforgalmi út (1),lánchíd (1),barmok (1),fkf (1),e-matrica (1),autópálya matrica (1),idiótizmus (1),hideg (1),csaló (1),tanulóvezető (1),autó (1),index (1),útbeszakadás (1),megállapodás (1),magyar autóklub (1),mozgáskorlátozott (1),KRESZ (1),tarlós (1),segway (1),Budapest (1),áremelés (1),Nagyörút (1),kátyú (1),I. kerület (1),bunkó (1),közlekedő tömeg (1),BKV (1),sebességkorlátozás (1),Közlekedő Tömeg (1),piknik (1),szabadság híd (1),mol limo (1),GreenGo (1),Audi (1),civil rendőrautó (1),Biztonsági öv (1),autómegosztás (1),carsharing (1),metrópótlás (1),1-es villamos (1),beint (1),piros lámpa (1),kerékpáros (1),segítség (1),bezár (1),kizár (1),4-6-os felújítás (1),beton (1),jobbra tarts (1),sziget fesztivál (1),M7 (1),Nagykörút (1),hülye autós (1),dudálás (1),sufni tuning (1),will smith (1),parkolóház (1),kommunikációs vezető (1),budapest közút (1),balesetveszély (1),szervita tér (1),torlódás (1),nagyító (1),facsavar (1),hátsó világítás (1),ködlámpa (1),mentő (1),engedély (1)

Utolsó kommentek