Koccanás és baromi nagy dugó

Délután a gyorsforgalmin volt egy ráfutásos baleset. 

Egy idő után már a Shelltől kifelé állt minden. Aztán a meglepetés akkor jött, amikor elhaladt mellettük az ember. Két szebb napokat megélt autó szaladt egymásba.

De annyi rendőr volt, mint egy tömegbalesetnél. 

 0
Tovább

Mit lehetne még lezárni?

A jól összehngolt íróasztal mögötti elképzeléseknek megfelelően, idén valhogy sikerült úg megkezdeni a felújításokat Budapesten, hogy lassan nincsenek menekülőútvonalak.

A tömegközlekedők már egy ideje élvezhetik az M3-as metró felújítását. Hétköznap napközben azért a Lehel tér és a KöKi között jár a metró, de aztán ahogy eljön az este, már teljes vonalon kényelmes, klímás buszokkal lehet utazni a teljes vonalon. Ugyanez van az egész hétvégén is. 

Aztán teljes erőbedobással dolgoznak a Nagykörúton. Itt még ajándékként kaptak egy lezárást az autósok a Szent István körúton is.

Hétvégén szétkapták az 1-es villamosvonal felújításába is, itt élvezheti az utzóközönség csak igazán a környezetbarát buszok kényelmét, mivel a Népliget és a Mester utca között a halandó autósokkal együtt araszolhatnak a megmaradt két sávon, itt ugyanis nincs buszsáv. 

Emellett felújítják a BAH-csomóponti felüljárót, itt csak egyik irányban lehet közlekedni.

Tart a Dózsa György úton is a közműcsere, a Bartók Béla úton pedig a Csíky utcánál van villamospályára terelés, szintén közműépítés miatt

Persze emellett itt-ott lehet sávlezárással találkozni. 

Hogy ez mivel jár?

Mivel párhuzamos utakról vn szó általában, így még menekülni sem nagyon lehet. 

Tudom, a szakembernek látszó íróasztal huszároknak nem tűnik fel, illetve gondolom szerintük messze van egymástól, de a Hungária gyűrű menekülő útvonala a Dózsa György út. A Nagykörúton ugye szintén sávlezárás van, a Szent István körúti villamospályára terelés pedig a Margit hídhoz vezető budai utakat halasztja meg. 

Magyarul marad a Kiskörút, de ott meg normál esetben sem lehet közlekedni. 

Úgyhogy a szokásosnál nagyobb dugó van a Könyves Kálmán körúton, a Hungária körúton, és természetesen a keresztező utakon is, mert a kereszteződésbe beragadás magyar specialitás. 

Szintén egy örökkévalóságnak tűnik a Dózsa György úton vergődni, de itt is a keresztező utak is használhatatlanok. A Váci út az M3-as felújítás miatt esett el, de Budán a BH-csomópont zárása miatt napszaktól függően a Budaörsi úton befelé, illetve a Hegyalján kifelé van dugó.

Ma azon tűnődtem, hogy vajon mit lehetne még lezárni, hogy teljesen megbénuljon Budapest forgalma. 

Első körben mondjuk valamit kezdhetnének a Kálvin térrel, de felháborító, hogy a Haller utca - Fiumei út - Orczy út útvonalon sem csinálnak semmit, minden sáv létezik.

De legalább jöhetne egy árvíz, hogy a rakpartokt zárni kelljen. 

Persze lehet erre mondani, hogy nem kell autóba ülni. De itt már a tömegközlekedők is mélytorkoznak, mert mondjuk egy Újpest - Infopark útvonalon először metrópótló, aztán villamos, aztán villamospótló, aztán megint villamos. És már hipp-hopp meg is érkezett  delikvens a céljához. És nincs lternatíva sem ezen a vonalon, mert ott is pótlás van.

Mostanában sokszor eszembe jut, a Demszky korszak, amikor a főpolgármester azzal a felkiáltással nevezett ki valakit közlekedési főfütyinek, hogy "ért hozzá, mert szokott közlekedni Budapesten". Na most kb ilyen hozzáértők döntenek a Budapest Közútnál és csatolmányainál. 

 0
Tovább

Felejtsd el a Nagykörutat!!!

A Nagykörúton közlekedők már láthatják, hogy szépen felragasztottak sárga csíkokat itt-ott. Az ok, hogy szombattól felújítják a villamospályát a Podmaniczky utca és az üllői út között. Ezen a szakaszon buszsáv lesz. Parkolást persze felejtse el mindenki, de ami még izgalmasabb, hogy a Népszínház utca és a Blaha Lujza tér között az utat lezárják, és a közúti forgalmat a a villamospályára terelik!

Ez a szakasz eleve neuralgikus pontja a Nagykörútnak lezárás nélkül is, de hogy így mi lesz, az megjósolhatatlan, bár elképzelésem van a dugó mértékéről. JA! És ez a móka kb két hétig tart...

 0
Tovább

kotsoghtaxis

blogavatar

Közel két évtizede rovom a budapesti utakat. Szinte naponta látok abszurdnál abszurdabb dolgokat, baleseteket, szabálytalanul parkoló autókat. Hétvégi sofőröket, céges autót a fenekük alá kapó Mucikákat, és hát természetesen a taxisokat. És mivel én is az vagyok, így belülről látom a dolgokat. Természetesen (?) az átlag autósnak én is csak egy köcsög taxis vagyok, aki ül a sárga autójában.

Legfrissebb bejegyzések

Címkefelhő

budapest (23),lezárás (11),felújítás (6),taxi (5),baleset (4),kerékpár (3),dugó (3),főpolgármester (3),szabálytalan (3),red bull air race (3),tarifa (3),tarlós istván (2),waze (2),autópálya (2),abszurd (2),nagykörút (2),ferihegyi gyorsforgalmi (2),megkülönböztető jelzés (2),hiéna (2),sávlezárás (2),tábla (2),BKK (2),szabály (2),kánikula (2),villamospótlás (2),videó (2),rendőrség (2),facebook (2),kerékpáros (1),beint (1),piros lámpa (1),segítség (1),bezár (1),nagyító (1),hátsó világítás (1),ködlámpa (1),facsavar (1),sufni tuning (1),4-6-os felújítás (1),autó (1),dudálás (1),kizár (1),engedély (1),Büntetés Végrehajtás (1),büntetés (1),kék (1),lámpa (1),szabálytalanság (1),tour de hongrie (1),repülőtér (1),liszt ferenc repülőtér (1),ferihegy (1),piros (1),gyalogos (1),M7 (1),Nagykörút (1),hülye autós (1),jobbra tarts (1),sziget fesztivál (1),zebra (1),csalás (1),csaló (1),beton (1),áremelés (1),civil rendőrautó (1),Audi (1),Biztonsági öv (1),közlekedő tömeg (1),parkolás (1),KRESZ (1),mozgáskorlátozott (1),bunkó (1),autómegosztás (1),carsharing (1),Közlekedő Tömeg (1),piknik (1),szabadság híd (1),BKV (1),sebességkorlátozás (1),GreenGo (1),mol limo (1),magyar autóklub (1),megállapodás (1),budapest közút (1),balesetveszély (1),1-es villamos (1),kommunikációs vezető (1),will smith (1),torlódás (1),szervita tér (1),parkolóház (1),metrópótlás (1),Budapest (1),tarlós (1),útbeszakadás (1),index (1),segway (1),I. kerület (1),Nagyörút (1),kátyú (1),mentő (1)

Utolsó kommentek